Kuidas osta e-Selverist?

kuidas-osta

Tellimuse esitamine

Tellimusi saab e-Selveris esitada kas Partnerkaardi kliendina sisselogides või anonüümse kliendina. 

NB! Ärikliendid saavad e-Selverist osta vaid külalisena. Kui olete Partnerkaardiga sisse logitud, kuid soovite ostu vormistada ärikliendina, logitakse Teid pärast vastava valiku tegemist automaatselt Partnerkaardi keskkonnast välja ja ostukorv suunatakse ümber.  

e-Selveri kasutajaks registreerumine

e-Selveri kasutajaks registreerumisel on vajalik Partnerkaart. Kui soovite kaarti, esitage taotlus aadressil www.partnerkaart.ee.

Miks registreeruda kasutajaks?

Partnerkaardi kliendina sisselogides näete tellimuste ajalugu ja soovikorvi. Lisaks avaneb võimalus tooteid asendada ja iga ostuga kogute ostuboonust. Igalt kulutatud eurolt kogute nii Partnerkaardiga kui Partner Pangakaardiga makstes ühe punkti ostuboonust. Ostude eest punktidega tasumisel võrdub 1 punkt soodustusega 1 eurosent.

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete kõiki selle kategooria tooteid. Kui leidsite sobiva toote vajutage nupul „OSTA”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ülemisel paneelil olevat otsinguakent. Kirjutage sinna märksõna või tootenimi ning vajutage „OTSIN”. Seejärel kuvatakse Teile tooted, mis võiksid Teie otsingukriteeriumile vastata. Kui otsing ei anna tulemust, veenduge, et kirjutasite otsingusõna õigesti.

Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb tooteleht, kus on kirjas täpne tooteinfo.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas lingil „Ostukorv”.

Toodete koguste muutmiseks saate kasutada + ja - nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea alguses olevale ristikesele.

Kui soovite ostmist jätkata, vajutage lingil „e-Selver"

Kui olete ostukorvi sisuga rahul, saate tellimuse esitada klikkides nupule „Vormista ost”.

Kui olete tooteid valinud külalisena, aga soovite ostu vormistamiseks Partnerkaardiga sisse logida, saate seda järgmises sammus teha.

NB! Ärikliendid peaks jätkamiseks valima „Maksa kui külaline“. Tehke märge „Ärikliendi" lahtrisse, sisestage ettevõtte nimi ja valige pakutud variantide hulgast õige ärinimi. Pärast ärinime valikut täituvad ülejäänud andmete lahtrid automaatselt.

Maksmine

e-Selverist tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Nordea, Danske, Krediidipank) või krediitkaardiga  (Visa, MasterCard, Maestro). 
Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
Tutvuge kindlasti e-Selveri müügtingimustega ja märkige, et olete nendega nõustunud.

Makse teostamine toimub väljaspool e-Selveri keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. e-Selveril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Kohaletoimetamine

Tarneviisi saate otsustada ise:

Tellimuse täitmine

Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. 

Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 667 3450.

Pärast tellimuse komplekteerimist saadame Teile e-kirjaga arve-saatelehe. Arve-saateleht sisaldab infot ka asendus- ja puuduvate toodete kohta. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), võtke kohe ühendust klienditeenindusega e-selver@selver.ee või helistage 667 3450.

Kaupu koju tellides toimetab kaubad Teieni meie koostööpartnerist kullerfirma. Kullerteenust saab tellida ainult Tallinna piires ning lähiümbruses. Lugege lähemalt.

Toote tagastamine

Tooteid saate tagastada koheselt kullerile või e-Selveri väljastuspunkti 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastamiseks on vajalik täita arve-saatelehel toodete tagastamise osa või lepingust taganemise avalduse siin. Taganemise avaldust on võimalik täita ka e-Selveri väljastuspunktis kohapeal.
Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis.

Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas: pesu, avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid, jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (s.t märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted, perioodilised väljaanded (ajalehed, ajakirjad jne), muud tooted vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõikele 4.

 

Sessioon aegus.

Sessioon lõpetati. Ostukorv salvestatud.

Jätka
Aeg saab otsa!

Teie reserveeritud aeg saab otsa 5 minuti pärast.

Reserveeritud aeg sai otsa

Reserveering eemaldati

Jätka